Milkwood Farm

Avustralya’da küçük bir aile çiftliği, Milkwood. Çeşitli permakültür eğitimleri ve çeşitli atölye çalışmaları süregelmekte. Çamurdan yaptıkları bir sıva çalışmasıyla yaptıkları bir yapının iç-dış duvarlarında hem nefes alabilen hem de iklim koşullarına yapıyı daha dayanıklı bir hale getirmişler. Wattle&daub tekniğiyle yaptıkları yapı üzerinde aile bireyleri, çocukları, stajyerler ve saman balyası ustasıyla birlikte çalışmışlar. Bu ve benzeri yaptıkları çalışmaları bloglarında sık sık güncellemekteler. Takip etmeye değer…

Bu slayt gösterisi için JavaScript gerekir.

Mud,Glorious Mud

Milkwood

1 comment
  1. Mehmet Vefa said:

    Merhaba
    Yeni avustralya’ya tasindim.. Aslinda yurudugum kostugum yollarda neden camur olmuyo neden toz yok diye merak edip arastirirken blogunuza takildim. Hem paylasimlariniza bayildim, hem de milkwood’un varligini ogrendim ki gercekten ne istedigimi bulma yolculugumda belki de yolumun dusecegi bir ortam.. zaman gostericek..
    Sorumun yanitini henuz bulamadim belki siz cevaplayabilirsiniz?
    – Burada (Sydney, Australia) gercekten pek toz yok. Toprak gri ve camur olmuyo denecek kadar az kirleniyo ayakkabilar.. Nasil ya da neden?

    Cok tesekkur ederim..
    bu arada ben de kendimce blog yaziyorum bakmak isterseniz mehmetvefa.tumblr.com
    bu arada burasi gercekten cok guzel 🙂

    iyi gunler

Bir Cevap Yazın

